Olen koettanut kaupoista mesästää kivaa farkkuliiviä, muttei ole löytynyt. Nyt löysin kaappini pohjalta vanhan farkkutakkini jota käytin viimeksi zombiewalkissa. Säälihän se olisi heittää hyvä takki hukkaan joten leikkasin siitä hihat irti, pesukoneeseen, että saisi tekoveren irti ja tadaa, nyt on liivi!

Ja ystäväni lahjoitti minulle oman takkinsa hihat, teki liivin samalla tekniikalla ensin ja minä apinoin idean häneltä, ja niistä hihoista syntyi kassi.


Helppo ja nopea työ tehdä tuo kassi. Tein sen periaatteella, ommellaan tästä ja katsotaan mitä syntyy. Mitään hajua siitä mitä olin tekemässä ei etukäteen ollut mutta hyvä siitä tuli :) Kuvassa myös se liivi.

Tein myös hauskan havainnon tuohon liiviin liittyen. On aivan samanlainen kuin 21 Jump Streetin kakkoskauden kannessa Johnny Deppillä on päällä :D Hieman rupesi naurattamaan kun huomasin sen. Mutta en valita ^^

Nyt on myös minun osalta koeviikko ohi ja neljän päivän vapaa alkanut :) seuraavan kerran kouluun keskiviikkona :)
 

Aurinkoista toukokuun loppua!
- Elvenpath