Hei vain kaikille.

Olen päätynyt Turkuun. Lähdettiin perheen kanssa tänne pakoon äidin syntymäpäivää, sillä äiti ei halua juhlia sitä mitenkään.

Aurinko paista ja ilma on lämmin, täydellinen keli lomailuun siis. Olemme tällä hetkellä Sokos Hotel Caribiassa, aivan mahtavan näköisessä kylpylässä. Paikka on sisustettu caribiatyyliin ja tuntuu, että se joka idean tähän hotelliin sai, on katsonut liikaa merirosvoelokuvia :D Minun kannaltani hyvä juttu. Olen Pirates of the Caribbean fani ja nämä kaikki täältä löytyvät jutut ovat hienoja :) Varsinkin akvaario jossa on trooppisia kaloja on mahtava :)

Ainoa haittapuoli tässä on se, että minä olen sen verran kipeänä ettei oikein voi tehdä mitään. Olen antibioottikuurilla ja siitä lääkkeestä tulee aivan kamala olo :(  Hammaslääkäritäti määräsi kuurin, sillä viisaudenhampaani on tulehtunut :( On se auttanut sen verran, että pystyn taas avaamaan suun kunnolla ja turvotus on laskenut, mutta kipeä se silti on, pitää kuulemma vetää irti jossain vaiheessa. Nyt vanhemmat ovat uimassa tuolla allasosastolla, itse en jaksanut lähteä mukaan... Mutta eiköhän tämä tästä.

Eilen kierreltiin täällä hotellin lähistöllä. Käytiin katsomassa tuomiokirkko. Sinne voisi mennä vaikka sitten joulukuussa sisälle asti Tarja Turusen merkeissä. Mutta taitaa haaveeksi jäädä... Joesta löyty jättimäisiä lokki/ankkaveistoksia.  Kulttuuripääkaupunkiasema otetaan täällä vakavasti, joka puolelta Aurajoen rantaa ja sen lähistöä löytyy mitä mielenkiintoisimpia juttuja. Niistä kuvia kunhan netti toimii nopeammin sitten kotona.

Käsityönä mukana on lankakerä. Löysin äidin kätköistä kivanvärisen Nalle  Colorin lopun ja siitä tulee hanskat. Saa nähdä laitanko joululahjaosastolle vai vedänkö koulun alkaessa käteen. Nyt se lanka on ovelasti piilotettu. Pitää penkoa vielä loputkin kassit, jospa se löytyisi....

Aurinkoista viikon jatkoa!

-Elvenpath